A legtöbb kisvállalkozó azt mondja nincs ideje arra, hogy a weboldalát is frissítse, elég neki a Facebook/Instagram/TikTok stb. oldalakat rendben tartani.
Mi a probléma ezzel?
A social media felületek csak részei az online marketingnek, de semmiképp nem a központi eleme.
Egy weboldal segítségével lehet kialakítani a saját vevőszerző rendszerünket.
Ha megvan a csali, hová fogod bevonzani a vásárlót, hol mutatod be neki az ajánlatodat?
Ha valaki felhív telefonon, nem mindig vagy éppen olyan helyzetben, hogy a teljes értékesítési ajánlatodat felvázold az ügyfélnek. Pedig nagyon fontos az első benyomás.
Ha a csalidat megosztod a social mediában, és érdekli a vevőt, akkor a következő lépés már a weboldaladon történik.
Ott tudod létrehozni a landing oldalakat az egyes ajánlatokhoz, és ott tudod részletesen taglalni, hogy a meghirdetett termékre/szolgáltatásra miért van szüksége az érdeklődőnek.
Minden hirdetésben meg lehet adni egy hivatkozást, ami elviszi a vásárlót a weboldalra. Ha nincs weboldalad, hova fogod irányítani?
Manapság az emberek szeretnek több információt megtudni a felkínált termékről, de kevés idejük van telefonálni, vagy megvárni míg valaki válaszol az üzenetükre. Az információt azonnal akarják, és ezt leginkább a weboldaladon tudod lényegre törően átadni nekik.
Tehát még mindig úgy gondolod, hogy nincs szükséged weboldalra?