Weboldal nélkül nincs sikeres marketing!

A legtöbb kisvállalkozó azt mondja nincs ideje arra, hogy a weboldalát is frissítse, elég neki a Facebook/Instagram/TikTok stb. oldalakat rendben tartani.

Mi a probléma ezzel?

A social media felületek csak részei az online marketingnek, de semmiképp nem a központi eleme.

Egy weboldal segítségével lehet kialakítani a saját vevőszerző rendszerünket.

Ha megvan a csali, hová fogod bevonzani a vásárlót, hol mutatod be neki az ajánlatodat?

Ha valaki felhív telefonon, nem mindig vagy éppen olyan helyzetben, hogy a teljes értékesítési ajánlatodat felvázold az ügyfélnek. Pedig nagyon fontos az első benyomás.

Ha a csalidat megosztod a social mediában, és érdekli a vevőt, akkor a következő lépés már a weboldaladon történik.

Ott tudod létrehozni a landing oldalakat az egyes ajánlatokhoz, és ott tudod részletesen taglalni, hogy a meghirdetett termékre/szolgáltatásra miért van szüksége az érdeklődőnek.

Minden hirdetésben meg lehet adni egy hivatkozást, ami elviszi a vásárlót a weboldalra. Ha nincs weboldalad, hova fogod irányítani?

Manapság az emberek szeretnek több információt megtudni a felkínált termékről, de kevés idejük van telefonálni, vagy megvárni míg valaki válaszol az üzenetükre. Az információt azonnal akarják, és ezt leginkább a weboldaladon tudod lényegre törően átadni nekik.

Tehát még mindig úgy gondolod, hogy nincs szükséged weboldalra?

Szóljon hozzá!

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kettő × 3 =