Virtuális asszisztens/ informatikai asszisztens szolgáltatások

Egy weboldal átadása után nem érhet véget a munka. Egy weboldalt folyamatosan karban kell tartani, még akkor is, ha csak egy egyszerű bemutatkozó oldalról van szó.

Néha elég csak az árakat frissíteni, de sokkal jobb, ha van egy blog, vagy időnként képcsere történik, mert akkor látják a megrendelők, hogy élő vállalkozásról van szó, és bátran mernek jelentkezni.

Egy webáruházban rengeteg feladat van még azelőtt, hogy meghirdetnénk egy terméket. 

  • Termékleírás készítés
  • Termék képek előkészítése
  • SEO kulcsszavak meghatározása
  • Termékfeltöltés
  • Landing oldal készítés hirdetéshez

Blogcikkeket kell írni, hogy a tartalommarketing is jól működjön. 

Egy kis vállalkozásban általában ezekre a munkák veszik el a legtöbb időt a hasznosabb munkáktól. Ezért vállalom meglévő oldalak tartalom frissítését, termékek feltöltését, karbantartását, CMS rendszerek kezelését, akár rendeléskezelést, ügyfél kapcsolattartást is.

A rendszeres hírlevél kezelés és küldés is a kompetenciáim közé tartozik, ahogy a termék feedek készítése, kezelése is.

Weboldal statisztikákat is szoktam vállalni.

Nem csak WordPressben dolgozom, egy új rendszert viszonylag rövid idő alatt meg tudok tanulni, így ha egyedi rendszerben kell dolgozni azt is szívesen vállalom.

Mivel informatikus végzettségem van nagyobb projektekben is szívesen részt vennék projektmenedzserként, vagy üzleti elemzőként. Kiválóan kommunikálok az üzleti oldal és a fejlesztői oldal között, szeretem tartani a határidőket, és nyomon követni a feladatokat. 

Keressen bátran az info@carryweb.hu email címen, vagy a +36 20 315 12 06-os telefonszámon! 

Szóljon hozzá!

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

16 − 7 =